På botten

i skrivande stund är kl. 23:37 och jag ligger inlagd på allmänvård/psykos enheten. i fredags slog allt slint. jag fick reda på att min pojkvän (nu mitt ex) inte bara knullat två av mina vänner utan tre! en tjejkompis som jag hjälpt i många svåra stunder och känt i många år nu. det tar på ens själ när något sånthär kommer fram. dom kommer, klipper av en bit av min själ sen flyr dom. min själ har inte mycket kvar att göra här och därför fick jag först åka till psykakuten som polisen körde mig till, sen piva och nu ligger jag här. legat inne i 3 dagar snart. men får förhoppningsvis åka hem imorgon. måste tillbaka till jobben igen. mamma kom hit förut. jag såg att det gjorde ont i hennes själ också att se mig såhär.. hon grät, men jag kunde inte. satt bara och så att allt kommer bli bra. kommer det bli bra? jag kan bara hoppas..

jag ska fly stan och aldrig vända mig om. det som varit har varit. dom som sårat mig förtjänar inte min närvaro. hoppas dom en dag inser vad dom gjort. men dom kommer aldrig, aldrig bli förlåtna av mig. en dag ska jag få tillbaka min själ. en dag ska jag vara lycklig påriktigt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0