Vad är min dröm?

Jaha ni underbara människor. Då är det ca 10 timmar kvar innan jag sitter på ett flyg påväg till London! men oroa er inte, jag blir bara borta i 4 dagar ;) Kommer hem på måndag. Kommer nog inte ha något internett så kommer inte kunna uppdatera bloggen, men lovar att göra det såfort jag kommer hem! Och antar att massa bilder kommer komma upp också så småningom!

Jag är lite delad över den här resan. samtidigt som jag tycker att det ska bli skönt att åka till London igen så har jag lite ågest. Det kommer bli så skönt att komma bort, och eftersom jag var där förra året känner jag mig ganska trygg. Men jag vet inte, det känns bara konstigt i magen. Antaligen bara att jag har mycket att tänka på som min kropp inte vill släppa men det måste jag göra nu.

Idag var sista dagen med Freddie. USCH vad jobbigt det var. Höll tårarna inne jätte bra tills han frågade - " Hur känner du över att det här är avslutningen för våran kontakt och över MBT:n" Då flög tårarna hejdvilt. Iprincip som i en tecknad serie. Kunde inte hejda mig, grät konstant sen dom sista 20 minutrarna. Usch blir tårögn nu bara jag tänker på det. Det såg ut som att han också blev tårögd samtidigt som han log så medlidande. Men jag gav honom mitt brev jag skrev, jag hoppas han blev glad, han tackade iallfall så mycket för det när jag gav över det och sa att han fick läsa det när jag gått. Vi pratade väldigt mycket om planering, eller snarare drömmar. Han frågade mig vad jag vill göra med mitt liv, och jag vet verkligen inte. Han sa att det är nästan bra att inte veta. Att inte ha förstora planeringar, om det inte blir så kan allt gå åt helette. Istället ska man ha drömmar, eller visioner. Så om man får två vägar så kan man stanna upp och tänka - " Vilken väg leder mest till min dröm?". Och det är precis så jag ska tänka! Jag ska planera varje liten dag, men inte mer än ett par dagar i taget. Och jag ska skaffa en dröm. Jag vet inte om jag har haft någon Riktig dröm någongång.. Jo när jag var liten ville jag Verkligen verkligen bli aostronaot. Jag vill det nu också, men jag vet att det inte är något som jag kan ha på min lista under rubriken dröm. En dröm, det måste vara något som iallafall är lite rellevant. Jag behöver inte kunna uppfylla det till fullo men ändå något som kan ta mig på rätt väg.

Så det är mitt mål för den kommande framtiden - Att komma på vad min dröm kan vara!

Hoppas att ni alla kommer ha det bra i Sverige, och att ni får Mycket snööö!! Nej men lite ;)

PUSS PÅ ER ALLA!

(På väg till Polen - 2009)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0