Finland

Igår kväll blev vi hos min morbror till ca 2 på natten, mamma och pappa drack så jag fick inte eftersom jag var tvungen att köra hem.. vilket var riktigt tråkigt! Tror jag är uppe i 3 eller 4 dagar som helt nykter nu på semestern.. Men sen är det fullt ös när jag kommer hem! För idag åkte vi över till Finland, det tog ca 2 timmar ifrån Luleå att åka över gränsen. I Finland fick jag köpa alkohol, så det slutade på en liter Gin, en flaska Likör 43 och 3 Long drink av något slag :) Borde räcka i någon dag!
Nu har vi nyss kommit hem från en bilträff i gamlastan och fikat med allesammans :)
Måste försöka sova tidigt eftersom vi åker så tidigt som möjligt med tanke på att vi ska köra minst 100 mil i sträck.. älskar att åka bil..
 
Nu tänkte jag faktiskt lägga upp lite bilder på vad jag har köpt den senaste veckan :)
 
 
1. Rosa ros örhängen. 2. En ring 3. Örhängen 4. Armband 5. Halsband 6. tre st tåringar 7. Två par shorts
(och alkohol somsagt)
Ganska bra investeringar faktiskt, allt gick nog inte på mer än 500 kr :D
 
nej, men nu ska jag prata vidare i telefon ... (A)
 
 PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0