Det är fan inte lätt när det är svårt.

Nej sant som det är sagt. man kan ju undra vart samhället är påväg. Inte konstigt att folk blir dåligare och dåligare psykiskt när det är folket runt omkring en som gör en helt snurrig i bollen. Jag förstår inte hur länge jag ska behöva ta skit. En såkallad Bästavän går och ligger med ens ex eller vad man nu ska kalla det eftersom vi fortfarande höll på vilket min "vän" visste.. Det är 3:e gånger det händer mig att en "vän" ligger med min pojkvän/ex eller någon jag är på g med. Jag förstår inte, är det så svårt att hitta någon annan. Är folk så besatta av att knulla att man måste ta någon som betyder mycket för en vän. Man vet innerstinne att man sårar personen i fråga, men det är ingen som egentligen bryr sig. För allt idag handlar om att leva i nuet, och om man förlorar en vän kan man få en ny över en dag. kanske inte samma betydelse i livet men fortfarande någon att snacka skit med. Men jag förstår inte att man kan ha mage att göra så. Jag skulle aldrig i livet kunna röra min bästaväns pojkvän/ex eller vad det nu är, det är lixom en oskriven regel!
 
Så dom senaste veckorna har verkligen inte varit dom bästa! varit otrorligt dålig på att gå på terapin. På 6 veckor har jag gått på ett gruppmöte. Men idag gick jag till min psykolog. Jag tvingade dit mig trots att jag höll på att spy, är faktiskt välldigt stolt att jag gick ändå trots mitt mående. Har varit inne på psykakuten två gånger på bara några veckor. Hamnar där för att jag blir rädd för mina egna känslor. men det är väll lite så Bordeline är, och det är det jag ska lära mig att hantera. Ska bli bättre på att gå på mötena!
 
Behöver ensamtid, finns det inget sånt idag?
 
Har fått magkatarr igen. Tror dock att det är första gången iår, men förra året hade jag magkatarr 3 gånger. Det gör så jävla ont och hoppas inte dom vill att jag ska göra en gastroskopi. vägrade förra året när dom bad mig göra det.
 
Saknar Becca som var här över sin födelsedag för någon vecka sen! Vi hade så jädrans roligt!
Bilden är från lördagens utgång!
PUSS
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0