Is this what I have become ?

Ibland funderar man över valen i sitt liv. Hur hade det sett ut om jag hade gjort så eller inte gjort så? Det är när jag är själv som jag börjar tänka så. Hur hade livet sett ut med/utan vissa val. Det kan vi aldrig veta, men när ett val gått sämre funderar man alltid och önskar att det hade gått bättre. Det kan vara allt från vilken väg man körde eller en utbildning/jobb.
Tiden har flygit sen jag skrev sist!
Studenveckan var underbar! Först Torsdagen veckan innan var det somsagt Toga festen. Det var Tok roligt! på söndagen var det noaksark tema. Jag, Becca och Lollo var Kissemissar! Det var den bästa kvällen på hela veckan, för jag träffade ngn.
På måndagen var det lugnt, men sen på tisdagen var det fest igen, allt gick bara tok fel hela kvällen. Slutade med snefylla och en kompis hamnade i fyllecell :(
På onsdagen var det fest igen, men jag och Lollo gick bara dit och kollade vad alla hade på sig, det var "non clother aloud" tema. vi var nyktra vilket folk tydligen inte uppskattade så vi åkte snart hem. På torsdagen blev det lugnt och på fredagen gällde det!
Det var dags att ta studenten! Det var en underbar dag men mycket glädje, kärlek och gemenskap! En dag jag aldrig kommer att glömma men som gick alldeles för fort!
På söndagen var det dags för balen. Efter alla förberedelser och tid man har lagt ned så var det dags. Jag gick med Becca jag hade en rosa "prinsess"klänning och hon hade en grön jätte fin :) Det var en trevlig kväll med bra musik och billig dricka!

På tisdagen åkte jag Lollo och Becca på Roadtrip. Först åkte vi till Lollos stuga i Blekinge, en stuga mitt ute i ingenstans och knappt täckning. Så jävla underbart! På Onsdags kvällen åkte vi till Beccas farmor och farfar i Malmö och sov över, för på torsdagen åkte vi till Danmark! Vi gick på tivoli och hade en underbar dag tillsamans! mycket attraktioner, skrarr och skrik! På fredagen åkte vi hem till belkinge igen och stannade där tills på måndag. Vi solade, grillade, hade sex and the city dagar och hade det tok chill! men även dom bra stunderna har sina brister. När man mår som bäst måste det väll alltid komma saker att förstöra, jag tror att det är en grundregel i mitt liv.
Fick reda på massa skit och ville bara dö.. Visst inte vart jag skulle ta vägen, och samtidigt höll massa folk på att skriva och tjata på mig om olika saker. Orkade bara inte. kunde jag inte bara få ha min semsester så jag kan få må bra? tydligen inte...

Nu är jag tillbaka på jobbet iallafall och kör gärnet! Igår/Inatt jobbade jag 19- 03.30, kom hem ca 10 över 4. Sen var det bara upp och jobba igen kl 10- 19. men fick tack och lov sluta 2 timmar tidigare, trodde jag skulle dö..

Så nu när alla åker till Peace and love är jag kvar här hemma och jobbar. Letar fortfarnade lägenhet, men verkar inte vara några dörrar som är öppna där än.


Balen

Efter kortegen

Taggade tjejer, sista festen!

Utspringet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0