So long

Nu var det nästan två veckor sedan jag skrev sist. Det har hänt mycket.. som vanligt i mitt liv. Jag har varit och träffat gruppen två gånger nu. Direkt när jag kom dit blev jag otroligt nervös, men efter att vi pratat en stund var det som att jag satt med flera migsjälv där. Jag kände igen mig i precis allt dom sa, det blev verkligen en tydlig bild att jag är inte ensam. Det finns fler som mig, som kämpar med sig själva varje dag. Visst det är lite jobbigt att vara yngst, men som vi sa där så tänker man inte på åldern så mycket. Och jag är tacksam att dom släppte in mig dit trotts att jag är så ung, så jag kan få hjälp så tidigt som möjligt! (trots att jag väntat i många år på riktig hjälp..). När jag har gått därifrån känns livet mycket lättare, det blir lättare att andas och det tar inte emot varje steg jag tar. Men jag måste försöka få in den känslan mer i min vardag.

Becca har åkt utomlans, saknar henne massviissss ! Känns som att hon har varit borta i flera månader! vet inte hur jag ska överleva när hon flyttar.... !! :'( Men imorgon kommer hon hem! Och då ska jag träffa henne!

Jag har jobbat mycket den senaste tiden och det har varit både på gott och ont. När jag väl är på jobbet så flyter det på, men jag har lätt att bli depprimerad efteråt. Jag blir lätt stirrig och får en klump i halsen. Att försöka gå ner i varv efteråt är inte heller det lättaste, därför är det jobbigt att jobba sent och sen upp till skolan.

I veckan som kommer är det mycket att göra ( som vanligt). På tisdag fyller underbara LOVISA LUNDBERG år! Vi får väll se vad som händer då ;) (uppdatering kommer efter). 
Annars ska jag nog jobba, plugga igen satans mycket saker, gå på typ 5 olika möten och försöka få tid att andas och leva en skvätt!

I nästa inlägg tänkte jag skriva lite om att vara vän med sitt ex. Om du har några frågor så ställ dom gärna så kommer jag svara på det i inlägget!


Hoppas ni alla kommer få en bra vecka!

Gammal bild på fridas arm, mig och Becca !

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0