HejHallå!

Nu har det gått en olidligt lång tid sedan jag skrev igen.. Måste bli bättre på att uppdatera, men svårt att hinna med när det är så mycket som händer omkring mig just nu!
Dom senaste veckorna har det hänt otroligt mycket!
 
Tidigare veckor
Vecka 26 så jobbade jag varje dag, men på tisdagen fick jag ett trevligt samtal, från Coop extra! Jag skulle komma på anställnings intervju dagen efter! jobbade till 3 på natten så var lite seg på mötet men det gick bra. Tog ca 10 min sen var jobbet mitt! Fick ett handslag och ett - Välkommen till Coop!
Började jobba redan måndagen därpå och även på Torsdagen. Dagarna emellan jobbade jag på McDonalds som vanligt.
Vecka 27  ( eller igentligen Lördagen v 26) gick jag på semster från båda ställena, Chefen på Coop tyckte att jag skulle få ha min semseter så det var underbart!
Jag har sedan dess varit nykter 2 kvällar. (idag är min andra) det är över en vecka. Otroligt vad mycket roligt som har hänt på bara 7 dagar! känns som att jag har haft en månad som drogs ihopp! Jag har umgåtts med så mycket olika och roliga människor! Kommer knappt ihåg allt spännande jag varit med om! På Tisdagen var jag iallfall i Söderköping med mormor, morfar och Sandra, vi åt glass på smultronstället och gick omkring lite.
 
NU
I söndags började familjen resa till Luleå, första natten stannade vi i umeå och bode på hotell över natten och idag ( måndag) fortsatte vi till Lulleå. Vi ska hälsa på min morbror och hans flickvän. Har typ träffat dom 3 grr i hela mitt liv! Mormor och morfar tog flyget upp hit idag också.
Jag hade velat träffa Tony som jag mötte i Turkiet, för 4 år sedan. Vi har haft tillochfrån kontakt sedan dess men nu tror jag inte att det kommer bli av att träffas. Jävligt synd "/
På torsdag åker vi hem, då kör vi hela stäckan direkt. Kommer bli jävligt surt att sitta och köra 100 mil, men det är tur att vi är tre som delar på det. Men tyvärr så hade jag glömt mitt körkort på en fest i fredags, så hoppas fan inte att polisen stannar oss...
 
Nästa vecka
Nästa måndag är semestern över.. ångest som fan eftersom jag inser mer och mer för varje dag att jag aldrig kommer att ha tid för varken mina vänner eller mig själv. Kommer jobba varje dag, och mellan det ska jag hinna med terapin.. hur nu fan det ska gå till "/ men få göra så gott jag kan.. Hoppas bara att schemana kan gå ihopp så bra som möjligt eftersom jag faktiskt inte vill säga upp mig från något av ställena. På McDonalds kan jag vara mig själv, man är lixom en del av allt och alla. Jag har fått många fina kontakter med underbara människor och framförallt har jag utvecklats stort i mig själv och att jag faktiskt kan utföra ett arbete så pass bra som jag gör. På coop är min chans att utvecklas ytteligare i mig själv och framför allt min jobbförmåga. Att få prova på något nytt har alltid varit en stor dröm och jag hoppas att jag kommer in i det snart! även fast det är svårt nu i början.
 
"Dom"
En annan front som har utvecklats och som jag inte vet riktigt vilken väg jag ska välja är självklart dom där killarna igen :P haha. nej men.. Som man säger, när man slutar leta det är då man hittar någon.. Men jag förstår inte att varje gång jag slutar sukta efter någon att ägna en stund av mitt liv med dyker det inte bara upp en liten prins. Utan flera som verkar vara intresserade av att spendera tid med mig. Vilket jag tycker är jävligt jobbigt eftersom jag alltid överanalyserar allting.. Jag tänker inte sitta och skiva en lista med för och nackdelar som när man var liten. Jag vill veta vad som är bäst för mig. Jag vill satsa på mig själv och tänker inte dra mig in i någonting förens JAG är redo att ta steget. Men hur backar man utan att visa att man inte vill ha något med peronen att göra. För så är det inte i alla fall. jag hatar att bryta kontakter, det är det värsta jag vet! Jag älskar att ha vänner, att prata med vänner, att hjälpa vänner och bara inte göra ett skit men ändå bara älska det. Jag vet inte... Det är en fråga jag inte lyckats svara på än. Och jag tror ärligt inte att jag någonsin kommer att få ett svar på den.
Men en annan fråga som man kan ställa sig, när man väl har börjat älska en person, kommer man någonsin kunna sluta. Älska har många olika betydelser, men kommer själva innebörden av att älska en person att försvinna. Bara för att ett förhållande har tagit slut behöver inte det innebära att man slutar älska varandra. Men hur ska man kunna gå vidare om man fortfarande älskar någon annan?
Det ska jag ta reda på.
 
Nu sitter jag här på hotellrummet och tittar på något läskigt program och syrran snarkar brevid mig. så det är väll dags för mig att sova också!
 
Nu vet ni lite om hur mitt liv ser ut just denna period! Hoppas alla har det bra!
 

Tidigare ikväll satt jag och gottade mig med Snacks och Läsk! :D
 
PUSS&GODNATT
 
 


Kommentarer
linnea

Men hey! Vilken härlig mini semester ni verkar ha :) Hoppas vi kan ses snart för det var ju så sjukt länge sen och det blir ju allt mer sällan :/ Kram på dig <3

Svar: Hej gumman! Ja vi måste ses snart, jag hörde att du ringt häromdagen men hade massa att tänka på och göra så han aldrig ringa tillbaka! Men självklart ska vi ses! Häng med ut på Fredag ? Tror att vi är jätte många som ska ut då:)) Kramar<3
Emily3948

2012-07-17 @ 17:39:54
URL: http://linneh.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0