Hade glömt..

Jag hade verkligen glömt hur det var.. att bli lämnad av den som står en högst i världen. Av den man älskar. Att bli lämnad av den som säger att den älskar dig, av den som ger dig luft i lungorna, av den som får dig att le, av den som ALLTID funnits där, i alla år.. Men nu.. Nu är alla år slut, Nu är allt över..
Det har inte gått mer än 2 timmar.. men fan. känns som du är så långt ifrån.. Ligger nästan och väntar på att du ska skriva.. samtidigt som jag måste inse att det inte kommer hända.. jag klarar mig inte utan dig ju... som min livsvän eller inte.. Behöver dig vid min sida... Jag HATAR att jag Älskar dig.. Så jävla mycket...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0